آیا راهی برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 4.6 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راهی برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 4.6 وجود دارد

آیا هیچ راهی برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین دوست 4.6My است یک بیمار نارسایی کلیه و به تازگی کراتینین او سطح تا 4.6. چه چیزی بیشتر، او نیز از کم خونی و نشت پروتئین رنج می برد. من تعجب چه کسانی که علائم معنی برای او؟ و آیا هیچ راهی برای درمان آن وجود دارد؟
کسانی که علائم به معنای آنچه بیمار نارسایی کلیه؟
درجه کم خونی و نارسایی کلیه متناسب است. اگر عملکرد کلیه بیمار نمی توان بهبود یافته، / هموگلوبین او پایین و پایین تر خواهد بود، پس / بدن خود را ضعیف تر و ضعیف خواهد بود.
علاوه بر این، پروتئین در ادرار او، که همچنین نشان داده شده است آسیب کلیه او وجود دارد. از آنجا تصفیه، غشای فیلتراسیون گلومرولی و جذب دوباره توبول های کلیه، به طور معمول، تنها یک پروتئین کمی در ادرار ما وجود دارد، اما در حال حاضر گزارش بیمار نشان می دهد که بیمار پروتئینوری، نشان می دهد که غشای فیلتراسیون گلومرولی بیمار آسیب دیده و یا استاتیک مانع کاهش یافته است.
شما می دانید یکی از تابع اصلی پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما فضای بین بافتی را وارد کنید، باعث تورم. خیلی پروتئین زیادی از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.
آیا راهی برای درمان نارسایی کلیه با بسیاری از علائم وجود دارد؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی آن را می تواند آن علایم با بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای نارسایی کلیه و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: